به درآمد ماهانه ۳۰ میلیون تومان برسید.
شهر محل سکونت خود و ساعت کاری روزانه خود را وارد کنید تا آنلاین درآمد خود را مشاهده کنید.
درآمد ماهیانه شما
21,000,000
تومان
ساعت کاری روزانه
8 ساعت
میتوانید از طریق همین صفحه و بهصورت آنلاین مشخصات خود را وارد کنید تا کارشناسان پشتیبانی با شما تماس بگیرند. همچنین امکان همکاری با ما از طریق مراجعه به بازاریابان میدانی در سطح شهر یا تماس با شماره تلفن ۱۶۳۰ بهصورت غیرحضوری هم وجود دارد.
با خودروی شخصی و زمانبندی دلخواهتان برای کار، بیش از ۳۰ میلیون تومان درآمد ماهانه داشته باشید.
تا ۵ بار در روز و بدون محدودیت زمانی، درآمدتان را به حساب بانکی خود انتقال دهید.
امکان مسیریابی راحت به سمت مبدا و مقصد مسافر بدون نیاز به خروج از نرم افزار سفیران
از تخفیف ویژه خرید لاستیک، روغن و سایر موارد مصرفی خودرو در تپسیگاراژ بهرهمند شوید.
با شرکت در طرحهای تشویقی متنوع و دریافت پاداشها و جوایز، درآمدتان را افزایش دهید.
برای پیوستن به ناوگان تپسی اول از همه لازم است که اطلاعات این صفحه را خوب بخوانید و در صورتیکه واجد شرایط بودید، بهصورت آنلاین یا غیر حضوی و تلفنی به ناوگان تپسی بپیوندید.
برای ثبتنام حضوری تنها لازم است که چند دقیقه زمان بگذارید و اطلاعات خود را وارد کنید تا کارشناسان پشتیبانی تپسی با شما تماس بگیرند.
در غیراینصورت، اگر ترجیحتان ثبت نام غیرحضوری است، میتوانید به بازاریابان میدانی در سطح شهر مراجعه کنید یا با شماره تلفن 1630 تماس بگیرید.
در پایان هر سفر، مسافرانی که به مقصد رساندهاید به شما در نرمافزار تپسی امتیاز خواهند داد. در چنین موقعیتی مسافر با توجه به تجربه سفری که همراه شما داشته، دلایل مثبت و منفی خود بابت امتیاز داده شده را ذکر خواهد کرد. امتیاز رانندگان از این رو اهمیت بالایی دارد که هر سفیر باید برای ادامه همکاری با تپسی، حداقل 8.5 امتیاز را کسب کرده باشد، در غیراینصورت، حساب کاربری او مسدود خواهد شد.
با داشتن برخورد محترمانه و رفتار مناسب با مسافر، سلامت فنی خودرو، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، داشتن ماشین تمیز، رانندگی ایمن، مسیریابی درست، برخورداری از تهویه، گرمایش و سرمایش مناسب، عدمدریافت هزینه اضافی و تطبیق مشخصات سفیر با مشخصات ثبت شده در تپسی، میتوانید امتیاز بالایی از مسافران دریافت کنید.
برای آشنایی کامل با تپسی، میتوانید به صفحه اینستاگرام رانندگان مراجعه کنید. همچنین میتوانید با مراجعه به صندوق پیام خود در داخل نرمافزار، ویدیوهای آموزشی ببینید و اطلاعات کاملی کسب کنید. البته امکان ارسال سوال (تیکت) برای کارشناسان در قسمت پشتیبانی نرمافزار تپسی نیز وجود دارد.