فقط با وارد کردن شماره موبایل خود در کمتر از 10 دقیقه و به صورت کاملا غیر حضوری، راننده تپسی شوید و از مزایای اختصاصی شامل:
و دهها مزایای دیگر بهرهمند شوید.
با وارد کردن شهر محل سکونت خود و ساعت کاری روزانه درآمدتان در تپسی را مشاهده کنید.
ساعت کاری روزانه
درآمد ماهیانه شما
علی
۱ سال سابقه تپسی
من کار اداری میکنم و پارهوقت تو تپسی، صبحها و غروب موقع رفت و برگشت به کار مسافر سوار میکنم، هم هزینههای ماشین در میاد هم یه کمکخرجی میشه برام.
سپهر
۴ سال سابقه تپسی
تاکسی دارم. خطی کار میکردم، تو اینستا تپسی دیدم راننده خواستن، ثبتنام کردم الان راضیم، معطلیش برای مسافر کمتره، درآمدشم خوبه.
مجید
۲ سال سابقه تپسی
والا من مغازهدار بودم، این کرونای لعنتی کاسبیمون رو بهم زد، الان تپسی کار میکنم درآمدش بد نیست.
برای پیوستن به ناوگان تپسی، از یکی از راههای زیر اقدام کنید:
به ازای هر سفیری که به تپسی معرفی میکنید، پاداش دریافت میکنید. از طریق صفحه معرفی سفیر اقدام کنید.
پس از پایان هر سفر مسافری که شما به مقصد رساندهاید در نرمافزار خود با ذکر دلایل مثبت و منفی به شما امتیاز میدهد که بر اساس تجربهی سفری که با شما داشته، خواهد بود. رازهای افزایش امتیاز راننده را در وبلاگ تپسی بخوانید.
تسویهحساب تپسی به دو شکل روزانه و لحظهای است که به شرح زیر است:
تسویه روزانه:
هنگامیکه شما شماره شبای خود را وارد نرمافزار سفیران تپسی میکنید، درآمد شما، پس از پایان روز، توسط تپسی بهحسابتان واریز میشود.
تسویه لحظهای:
چنانچه شماره شبای شما مربوط به یکی از بانکهای پاسارگاد، سامان، ملی، تجارت، صادرات و ملت باشد شما با فعالکردن گزینه تسویه روزانه درون نرمافزار خود میتوانید تا 5 مرتبه در روز از امکان تسویه اعتبار در لحظه استفاده کنید.
هزینه هر سفر تپسی به دو صورت نقدی یا اعتباری (از طریق نرمافزار) و به انتخاب مسافر به شما پرداخت میشود.
در نقشه صفحه اول نرمافزار سفیران تپسی نقاط قرمز رنگی وجود که دارد که بر روی آنها درصدی نوشته شده است، این بدین معناست که شما با ورود به آن نقاط، سفرهای بیشتری با درصد مشخصی از افزایش قیمت را دریافت خواهید کرد. سایر راهکارهای افزایش درآمد رانندگان را در وبلاگ تپسی بخوانید.
هنگامیکه شما در ناوگان تپسی ثبتنام میکنید وضعیت عدم سو پیشینهی شما بهصورت خودکار توسط تیم امنیت تپسی و با استعلام از پلیس انجام شده و به اطلاع شما میرسد.
درخواستهای سفر خدماتی با عنوان سفر پیک برای رانندگان (سفیران) ارسال خواهد شد که ویژهی حمل مرسولات است.
هر راننده (سفیر) تپسی در طول روز میتواند 2 مرتبه از گزینه لغو سفر استفاده کند و چنانچه مسافر هم در مقصد خود حاضر نشود 2 مرتبه دیگر امکان استفاده از این گزینه را دارد که در مجموع 4 مرتبه خواهد بود. در صورت اقدام به لغو سفر بیشتر بهازای هر مرتبه مبلغ 2000 تومان از اعتبار راننده (سفیر) کسر خواهد شد.
درصورتیکه مقصد مسافر با مختصات تعیین شده در زمان درخواست سفر متفاوت باشد، اپلیکیشن تپسی هزینه سفر را بهصورت خودکار طبق مختصات جدید محاسبه و اعلام میکند.
با مراجعه به صفحه اینستاگرام رانندگان تپسی و تماشای ویدئوهای آموزشی موجود در صندوق پیام درون نرمافزار خود میتوانید آشنایی کاملی با تپسی داشته باشید. با مراجعه به قسمت پشتیبانی نرمافزار خود میتوانید سؤالات خود را با ثبت تیکت (درخواست پشتیبانی متنی درون نرمافزار) از کارشناسان و همکاران خود در تپسی بپرسید. راههای ارتباط با پشتیبانی تپسی را در وبلاگ بخوانید.
در ایران بغیر از تپسی، تاکسیهای اینترنتی دیگری نیز فعالیت دارند که از جمله میتوان به اسنپ، ماکسیم و دینگ اشاره کرد. اسنپ و تپسی بزرگترین تاکسیهای اینترنتی کشور هستند. کمیسیون اسنپ و تپسی، در بعضی شهرها ۱۵ و در بعضی شهرها ۲۰ درصد است. ماکسیم تمرکز فعالیتهای خود را بر سفرهای برونشهری گذاشته است و تعداد رانندگان درونشهری تپسی و اسنپ از ماکسیم بیشتر است.